Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Koga Miyata GentsRacer Aero, alles origineel

  • Hobbyhakkie

    Hallo,

    Ik bied, met pijn in het hart, mijn bijna 30 jaar oude, maar perfect onderhouden racefiets aan. Het gaat om een Koga Miyata Gents Racer Aero, 58cm, in de kleur groen metallic. De fiets is uitgerust met de bekende, aerodynamische Shimano 600AX groep. Ik ben de eerste eigenaar, en heb veel plezier met de fiets beleefd. Na elke rit ging alles uit elkaar, werd alles schoongemaakt en opnieuw in elkaar gezet. De bekende Koga-kwaliteit straalt er vanaf. De voorvork is helemaal verchroomd. Nergens is een roestplekje te bekennen. Het enige dat ik niet meer heb, is de bidon. Maar al was die er wel bij, daar had je waarschijnlijk toch niet uit willen drinken. De bidonhouder heb ik nog wel. Op verzoek stuur ik foto´s per email. Voor wat betreft de maat. Ik ben 1,83m en dan is de maat perfekt. De vraagprijs is 500 euro.

    Rene

  • Pieter

    Beste Rene,

    Ik weet dat de advertentie meer dan een jaar oud is maar toch vraag ik je of de aangeboden fiets nog te koop is.

    Groet,

    Pieter

  • Rene

    Pieter Schreef:

    ——————————————————-

    > Beste Rene,

    > Ik weet dat de advertentie meer dan een jaar oud

    > is maar toch vraag ik je of de aangeboden fiets

    > nog te koop is.

    > Groet,

    > Pieter

    Hallo Pieter,

    De fiets is inderdaad nog te koop. In de tussentijd heb ik een nekhernia achter de rug, dus het fietsen staat op een laag pitje. Zeker voor wat betreft de racefiets heeft de fysiotherapeut het afgeraden nog op een racefiets te rijden. Daar doet hij me uiteraard geen plezier mee, maarja, begrijpen doe ik het wel. Dat betekent wel, dat de Koga staat te wachten op een waardige opvolger. Als je een fietsliefhebber bent weet je de Koga op waarde te schatten. Uiteraard is een bezichtiging mogelijk. Kortom, doe een serieus bod.

    Vriendelijke groeten,

    Rene

  • Pieter

    Beste Rene,

    Sorry voor de late reactie.

    Ik heb belangstelling voor de fiets en wil hem graag bezichtigen. Ik ben woonachtig in Sneek en afhankelijk van waar ik naar toe moet kunnen we wel een dag of avond afspreken.

    Groet,

    Pieter

  • Hobbyhakkie

    Hallo Pieter,

    Het nadeel van het wonen in Sneek is, dat je vaak wat verder weg woont. Het voordeel is dan wel weer, dat jullie de Sneekweek hebben. Wij wonen in Kleve in Duitsland. Uiteraard is het mogelijk een keer af te spreken. Zeg maar, wanneer je wilt/kunt.

    Vriendelijke groeten,

    Rene

  • pieter

    Dat is niet naast de deur, dat is zeker het is vanuit sneek een 180 km.

    Voor dat ik aan de reis begin, je vraagprijs is 500 euro heb je een idee voor welke prijs je hem wilt verkopen?

    Groet,

    pieter

  • Hobbyhakkie

    Ha Pieter,

    Vraagprijs is inderdaad 500 euro. Nou snap ik ook wel, dat 500 euro voor een 30 jaar oude fiets veel lijkt. Maar als ik zie, hoe de fiets er nu nog uit ziet, weet ik, dat je bij goed onderhoud nog wel 30 jaar erop zou kunnen fietsen. Het enige dat ik wil, is hem verkopen aan iemand, die er een net zo fijne tijd mee heeft als ik al die jaren gehad heb. Ik zal, omdat je toch van ver moet komen en je de moeite neemt om te komen, de vraagprijs voor jou verlagen naar 400 euro.

    Groet,

    Rene

  • pieter

    Hallo Rene,

    Hij moet voor die prijs wel erg mooi zijn en dat wil ik dan wel met eigen ogen zien.

    Wat mij het beste uitkomt om langs te komen is volgende week woensdag (19 mei) in de loop van de ochtend.

    Groet,

    Pieter

  • Pieter

    Ik bedoel natuurlijk woensdag 18 mei 2011

  • Hobbyhakkie

    Hallo Pieter,

    Woensdag 18 mei is net de dag, dat ik mijn dochter op de fiets naar het schoolkamp breng. En nee, niet op de koga. Dat gaat de hele dag duren, we zijn pas na 17.30u thuis. Donderdag de 19e mei zijn we ´s morgens wel thuis.

    Groet,

    Rene