Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

randonneur

  • eugene schroots

    Ik wil van de zomer naar Rome fietsen. Ik ben daarom op zoek naar een stevige, betrouwbare fiets met goede versnellingsmogelijkheden met ruimte voor voor- en achtertassen + tent.

    Wie heeft een goed advies voor me?

  • mirjam

    Hallo!

    Ik zie net je oproep op internet en ik mail je even. Ik heb hier een randonneur te koop staan van het merk Snel (uit Utrecht). Het is een Safari deore lx en ik verkoop hem voor 700 euro. Hij is in goede staat en zeer goed onderhouden. Door de Op Pad in 2000 als beste fietsvakantiefiets getest. Frame 60, 28 inch wielen, 24 versnellingen, mosgroen, bedoeld voor fietsvakanties dus ook voor bagage (heb hem er zelf ook voro gebruikt), herenmodel, stuur met drie houdingsmogelijkheden.

    Ik kan je een foto mailen als je geintereseerd bent, laat het me maar weten!

    groeten Mirjam

  • mirjam

    beste eugenne,

    ik heb net een reactie verstuurd maar waarschijnlijk niet goed verzonden. Anders excusses voor de overlast.

    Ik heb hier een randoneur te koop van het merk Snel (Utrecht). Het is een Snel Sarari deore lx, zeer goed onderhouden, net nieuwe onderdelen, frame 60, 28 inch wielen, 24 versnellingen, bedoeld voor trekkers (dus bagage) en in 2000 getest al fietsvakantiefiets van het jaar (door Op Pad).

    Ik kan u een foto mailen als u geinteresseerd bent, mail mij dan even. Ik verkoop de fiets voor 700 euro.

    Groeten Mirjam (het is een herenfiets!)eugene schroots schreef:

    >

    > Ik wil van de zomer naar Rome fietsen. Ik ben daarom op zoek

    > naar een stevige, betrouwbare fiets met goede

    > versnellingsmogelijkheden met ruimte voor voor- en

    > achtertassen + tent.

    > Wie heeft een goed advies voor me?