Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Verkoop Canondale Jekyll 1000 sl

  • smeulers

    Ik ben zoekende naar iemand die mijn MTB wil kopen:

    Canondale, Jekyll 1000 SL

    1,5 jaar oud en zo goed als nieuw

    Afmontage compleet XTR

    Headshok fatty ultra, fox achterdemper.

    Prijs:€ 2500,00 (nieuwprijs € 3350,00).

    Met vriendelijke groet,

    Martin Smeulers

    Makore 82

    3315 TZ Dordrecht

    078-6212645 / 0650-628612

  • Michiel Siebrand

    Ha die Martin,

    Zit ik hier een beetje te kijken voor een fiets voor mijn broer, zie ik tot mijn grote verbazing en teleurstelling dat jij het mountainbiken blijkbaar helemaal gaat opgeven.

    Wellicht gaat er bij de naam geen lichtje meer branden, wij hebben samen bij Dirty Hill gezeten. De laatste keer dat we elkaar sproken hoorde ik dat je pappa was geworden en dat het fietsen niet meer zo vaak gebeurde.

    Gaat het nog een beetje goed met jou? Ik wil jou fiets wel hebben hoor maar ik kan 'm toch niet betalen!

    De groeten en veel plezier verder!

    Michiel

  • Daniel

    Ha die Matin,

    Ik zie tot m'n verbazing dat je je mooie cannondale wil verkopen(dat zal wel vervelend zijn).

    Ik moet zeggen dat ik al een geruime tijd op zoek ben naar zo'n bike maar tot m'n teleurstelling is de prijs voot mij nog erg vors.

    Hierbij wil ik een voorstel doen om tot een overeenkomst te kunnen komen om toch de bike uit jouw handen te nemen.

    Wat is de min. prijs?

  • Vincent

    kun je wat meer over de fiets vertellen? kleur? maat? conditie? reden waarom je de fiets verkoopt? ik neem even aan dat hij nog beschikbaar is…?smeulers schreef:

    >

    > Ik ben zoekende naar iemand die mijn MTB wil kopen:

    > Canondale, Jekyll 1000 SL

    > 1,5 jaar oud en zo goed als nieuw

    > Afmontage compleet XTR

    > Headshok fatty ultra, fox achterdemper.

    > Prijs:€ 2500,00 (nieuwprijs € 3350,00).

    >

    > Met vriendelijke groet,

    > Martin Smeulers

    > Makore 82

    > 3315 TZ Dordrecht

    > 078-6212645 / 0650-628612