Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bijna gloednieuwe Cannondale SV

  • Michael

    Te koop wegens overstap racefiets.

    Cannondale Super V400.

    Met Shimano STX en Coda onderdelen.

    Voorzien van lichtgewicht bar-ends.

    Blauwe Magura hydraulische remmen (krachtigste velgremmen).

    Voorzien van Continental semi-slicks.

    Maat S (tot 1.75 mtr)

    Prijs : Minimaal 650 Euro.

    Max. 200 kilometer op gefietst.

    Ik hoor graag jullie reactie's.

  • Roadkill

    Shit heb ik net me blauwe Magura's eraf gehaald en door de zilveren EVO 2 vervangen…(vooral omdat ie nog ff krachtiger zijn,en beter doseerbaar)Btw hoelang is dat STX spul al niet meer leverbaar?? Maar verder is het mijn merk niet,wel de maat btw,en lijkt me 200 km wel errug weinig…

    Greetz Roadkill

    P.s. en nu niet boos worden op dzez reactie,jij vraagt om reacties dus bij deze…:D:D

  • koekje erbij

    roadkill,je moet er wel rekening mee houden dat er lichtgewicht barends op zitten.

  • Michael

    Als ik zeg dat die fiets 200 kilometer heeft gereden. Is dat gewoon zo.

    STX is al ruim niet meer leverbaar, maar doet dat er toe.

    STX gaat lang mee met normaal onderhoudt.

    Michael

  • mtb,er

    JAJA gaat lang mee ik slijt een complete groep xtr in 1 jaar dus zal wel lang wezen voor die groep

    gr mtb-er

  • max

    jammer dat xtr niet bijzonder sterk spul is…

  • lekkertje

    Doe je toch iets niet goed.

    XTR slijt je niet zo snel.

    Of ben je prof?

  • PieterH

    Sterk spul he die Fichermansfriend.

  • Ninko

    je kan zeiken wat je wilt!! maar de trieste duurzaamheid van de hedendaagse 9spd groepen kan in de verste verte niet op tegen de oude stx en stx-rc groepen!!! evenals de eerste groepen van de deore en deore lx!! dat was een jaar of 15 nog eens een betere kwaliteit dan die puinrommel waar je tegenwoordig 1000 euro per groep voor betaald!!

  • SNORKEL

    Daar sluit ik me bij aan! Daarnaast ken ik deze Super-V en die is absoluut in nieuwstaat.